Loading

٢٠١١-٠٦-١٢

أنا بعشق البحر

أنا بعشق البحر - نجاة ومحمد منير
ألحان: هانى شنودة

أنا بعشق البحر    زيك يا حبيبتى حنون
وساعات زيك مجنون    ومهاجر ومسافر
وساعات زيك حيران    وساعات زيك زعلان
وساعات مليان بالصبر   أنا بعشق البحر

أنا بعشق السما      علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة      وحبيبة وغريبة
وعلشان زيك بعيدة      وساعات زيك قريبة
أنا بعشق السما بعيون متنغمة

أنا بعشق الطريق     لأنه فيه لقانا
وفرحنا وشقانا      وأصحابنا وشبابنا
وفيه ضحكت دموعنا     وفيه بكيت شموعنا
وضاع فيه الصديق      أنا بعشق الطريق

أنا بعشق البحر وبعشق السما وبعشق الطريق
لأنهم حياة .. وأنتى يا حبيبتى .. أنتى كل الحياة

أنا بعشق البحر - نجاة
ألحان وتوزيع: هانى شنودة


 روابط تحميل الأغنية بجودة عالية (خاصة بالموقع)

أنا بعشق البحر - محمد منير
ألحان: هانى شنودة | توزيع: Ozan&Murat


-2000-
 روابط تحميل الأغنية بجودة عالية
4shared | MediaFire